Apilhatice benim ailemde şeker yok, bende de hamilelik boyunca kanda normal çıkmıştı. Ama şeker yüklemesi yapıldığında gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı. İyi ki yaptırmışım şeker yüklemesi. 1 ayı geçti diyet yapıyorum. Ve sağlıklıyız bebeğimde bende. Yükleme yaptırmasam asla aklıma şeker gelmezdi. Ne kadar hamileyim diye sağlıklı beslensemde en olmadı pirinç patates yerdim ve kesinlikle sıkıntı olurdu muhtemelen. Diyet yapıyorum evde ölçüyorum hep iyi çıkıyor. Bence en azından benim deneyimime göre yapılmalı şeker yüklemesi.