Deletedmom090 tam 4 ay boyunca bunu yasadim.testte cikan 2. Beyaz cizgi mi dersin. 1 2 saat sonra belirginleşen hemde baya belirginlesen 2. Çizgi mi dersin.😏 Uzmek istemem ama ilk 20 dk sonra geçersiz.
5. Ay sonunda hamile kaldim ve 2. Çizgi hemen belirginlesti keza oglumdada bu şekilde olmustu 2. Cizgi silik ama direk cikmisti. 4 ay boyunca bu 2. Çizginin cikip kan testinde negatif gormek cokk kotu. O yüzden biraz bekleyip testi yenileyin derim