Semaaonursnmz hiç korkma canım yaşanıyor ve bitiyor doğumun hiç bir turlusu kolay değil ama
Hepsi unutuluyor. Yavrunu kucağına aldığında yeni doğmuş gibi oluyorsun bütün pisliğin temizleniyo hafifliyosun dikişin olursa bir iki hafta agrin olur ama bisey değil oda geçiyor. Her kadının bir hikayesi var elbet tatlı şeyler bunlar için rahat olsun korkma hiç ummadigimiz kötüler yapio bizde yaparız. Böyle teselli et kendini hepsi bir günde olup bitiyor herseye değer onlar bizim kiymetlimiz ☺️