Sugar63 Kızlar 8. Haftadaym bugun ogleden sonra 4 itibari şle sag kasıgıma iğne batıyor cıkıo gibi sancı girio cıkıo sizde de oldu mu? Bugun normalde adet oldugun gündü onun etkisi midir? Leke yok?