AygulElsen Salam..ben 33hafta.2gunluk hamileyim...bende ara sira gunde bi kez falan tam asagi taraflarimda carpintilar oluyo..kizlar neden ola bilir?carpintilar kalp carpintisi sayinordum..ama diyil cunki cok asagida oluyor carpintilar...neden ola bilir?(
Dlnbngl_12 AygulElsen çocuğun akciğerleri gelişmiş durumda yani kendi başına nefes alabilir daha ve hıçkırıyor bu iyi birşey
AygulElsen He canim tewekkur ederim...iyiki hatirlatdin ben uzide soylemiwdiler akciyerleri 2ci derece.. @
ZalovaLeyla AygulElsen mende 28+4 günlüktü mende de olur😊 qarnımın aşağısında eyni ritmle atır 2-3 deqiqe. Hiçkırıq imiş internetde oxudum mende.