funca benimde aynı durumum hemen hemen 😥 devletteki doktorum salı gününe kadar gelmezse(tam 40 hafta oluyor) yatış vericez dedi özel ne dicek acaba bekletir mi hiç bilmiyorum 😕37. haftada 1 cm açılma vardı sonrasında bakılmadı başı da çok aşağıdaydı ama ne ağrım var ne sancım. Kızlar erken gelir derler bide 🤷♀️