MinakAnne En son hastaneye gittim doktor nst ye gönderdi gittim girdim doktora sonucu gösterdim doğuma 15 gün gibi var dedi haftaya gene gel dedi Bundan kastım doğum sancısı geldiğini neden anlicam ve o anda ne yapicam
zelis63 MinakAnne canm benmde ilk hamileliğim ama 😅 diyolar 5 yada 10 dakikada bir sancı giryomus kasıklara yarım saat öyle devam ederse direk gitmen lazmmş sanırım öyle diyolar
mnli MinakAnne kötü hissediyorsanız gidin mutlaka 15 gün de olsa ne zaman geleceği belli olmaz benim daha 40 gün var doktorum yine de sancın olursa gece 3 olsa da gel ebeye gözük bana haber versinler dedi