Rzlgln534 Ben de çok akıntı oluyordu. İdrar tahlili verdiğimde doktor çok enfeksiyon var dedi ve bir kutu yazdı. Onun dışında da 3 gün arayla içmem gereken bir ilaç verdi kullanıyorum ama tablet tam erimiyor bir gece akinti kesiliyor sonra yine aynı 😐