Alismomi Kızlar selam dr tahlil istedi sonuçlarıma bakar mısınız tecrübelerinize ihtiyacım var. Estradiol olması gereken değerler arasında değil sanırım düşük görünüyor sizce nedendir? FSH 8.68 LH 4.85 Estradiol 13.93
260818 Alismomi fsh ve lh birebir benimle aynı değerlere sahip ve büyük ihtimalle polikistik over ınız var bendede çıktı. İlaç tedavisine başladığım ilk ay hamile kaldım. Korkulcak bişey değil
__duru34 Bu değerlerin kaç olması gerekiyor aynı şekilde bende 3 gün önce aldım sonuçlarımı yanlız yurt dışında yaşıyorum dr un dediklerinden hiç bişey anlamadım🤦🏻♀️ Bilen varsa yardım edebilir mi?? Benim de Lh 4.59 dan 3.45 olmuş Fsh 5.2 den 4.8 olmuş Östradiol 71.0 dan 30. a düşmüş
Alismomi NurEto içime su serptin.. inşallah sorun yoktur canım ya estradiol biraz düşük görünüyor da bakalım ne diyecek..
NurEto Alismomi onunda tedavisi vardır canm bende 8inde gidecem bakalım bir ay geçti kan değerlerinin üstüne tam adet günüme denk geliyo tekrar kan verebilirim
mervella Merhaba estradiol bende 9’du ve lh yüksekti. Pko tanısı vardı kilo vermem önerildi,kiloluyken 3 sene korunmadım hamile kalamadım. Kilo verdikten sonra korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kaldım. (Kiloluyken hiçbir tedavi uygulanmadı) eğer çok kilolu değilseniz tedavilerde büyük olasılıkla başarı elde edersiniz. Allah hakkınızda hayırlı olanı versin 🌸
Alismomi mervella boyum 1.70 kilom 58 kilolu biri değilim doktor bugün izinliymiş göremedim o yüzden bir tanı da konmadı ben sürekli muayenemi yaptırırdım pko olsaydı bu zamana kadar teşhis konmaz mıydı..