Gokcin Merhaba VINALAC hapı bittiği zaman tekrar gidip aldinizmi canlarim yoksa tekrar doktora mi gittiniz .Benim bitti napmam lazim?
Kayaeminegul Gokcin bence sen doktoruna bi sor canım bende kullanıyodum bittikten sonra devam etmedim başka bişey yazdı doktorum.
Gokcin -Elif- peki hep mi kullanıyoruz canım bu hapı. Önce folik asit kullanıyordum onu bırak buna devam et dedi bunuda belli bi süre sonra biraktirip başka ilaç veriyor mu doktor
-Elif- Gokcin ben 5 ayı bitirdim hala kullanıyorum doktor bırak falan demedi devam ettiğimi biliyo, sonuna kadar kullancam sanırım 🌸