Anktuba bende tüp bebekle gebe kaldım canım ikinci denememde. İlk transferde kimyasal gebelik oluştu çok şükür bu sefer 29. Haftamızı bitirdik. Rabbim hepimize sağ salim yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 İlk zamanlar çok duygusal ve korkaktım 14. Haftama kadar hep yattım kanama alanım vardı çünkü. Şimdi çok şükür iyiyiz. Umarım her şey gönlünce olur 🥰