Leylacihat33 35+ 4 günlüğüz reglken belin siddetli agrır ya o sekilde belim agrıyor onun haricinde bi agrım yok dogum belirtisi olabilirmi ??
BuluttSecil Leylacihat33 benim 30.haftadan beri devamlı ağrıyor rahmin büyümesi omurlara baskı yapmasından kaynaklanıyor
Mrvee41 Leylacihat33 bende 35.haftada bel ve kasık agrisiyla gittim acılma baskı varmış erken dogum riskinden 4 doz ciger gelistirici yaptırdım. Ihmal etme doktorunla iletisimde ol canım
Leylacihat33 Kumru_ yani bel agrısı haricinde birseyim yok ama içime bir kuskuda düşmedi degil bende bi doktora görüneyim en iyisi
Kumru_ Leylacihat33 Hm doğrusu benim karnımın altındada biraz ağrım oluyodu ama bunlar yalanci sancılar
Kuzularin_annesi Bel.agrisi bendede çok var 🤔 yürürken heran doğacak gibi hissediyorum bebek çok assagida 😊
Leylacihat33 Kuzularin_annesi banada cok asagıda erken dogurursun diyorlar sanırım dedgnz gbi asagıda olmasınında etkisi var saglıkla doguralım insaallah hepimiz🙏🏻
Sblakn_92 35+4 geceleri özellikle ölüyorum bel ağrısından gündüz çok ağarmıyor gece yatınca uyuyamıyorum 😔
Latifeayd Bizde 33+4 olduk ve belim cok agriyor kasiklarinda hafif korkuyorum ama kontrolumuze 3 gun var
Leylacihat33 Mrvee41 herhangi bir sıkıntı yok dedi bu ay da bebegin büyğmesinden dolayı normal oldugunu söyledi canım Allah sifa versin sanada saglıkla kucagımıza alalım insaallah hepimiz