nun
Burada bir arkadaş post açıp sgksı olmayıp hamile olanlar annelik hakkımı kullanmak istiyorum deyip doğum yapana kadar sgklı gibi ücret ödendiğini söylemişti madem şuan sgkdan düşmüş görünüyorsunuz hastaneye birde böyle sormayı deneyin annelik hakkımı kullanmak istiyorum deyin sgklı gibi faydalanıyormuşsunuz doğuma kadar
Ama şöyle bir şart vardı gittiğiniz özel hastanenin sgk ile anlaşması olması gerekiyor