biranneikikalp Merhabalar çatlak kremi konusunda karar veremedim bir türlü 😏 İlk doğumumda Lansinoh kullanmıştım pek bir faydasını görmemiştim. Biraz araştırma yaptım Garmastan pomad da iyiymiş fakat mutlaka göğüs ucunu temizlemek gerekiyormuş açıkcası o da içime sinmedi. Birde Eart Mama Nipple Butter var tavsiyelerde organik olduğunu yazmışlar kullanan memnun kalan var mı acaba? Bilgi verirseniz sevinirim 🥰
BuluttSecil biranneikikalp kakao yağı ve hindistan cevizi yağı çok iyi geliyormuş. Ama katı formda olanları deneyebilirsiniz
Betzm biranneikikalp canım ben 8aylıkkem başldım 34şuan haftam zeytinyağı sürüyorum mis gibi kreme grek kalmıyormuş agrı sızıda olmuyormuş tecrübeli anneler söyledi banada
BhrBrfn bır kac tanıdıgım avent onerdı gogsu ucu kremı dogumdan once baslayon dedı ben de omu aldım bakalım 😏