karan28 tam yazdım telefonumun sarjı azdı kapandı.
kızım içinde böbreğinde sıkıntı olduğunu,biri diğerne göre küçük olduğunu, doğar doğmaz ameliyata dahi alınıcağını söyledi.
ben ağladım korkudan. başka bi doktora gittim, doktorun dediği; neden öyle demiş doktor anlamış değilim, bebeğin anne karnında tam geliştiği dönem, birinin büyük küçük çıkması veya yörünmemesi durumu, gibi bi seçenek yok. bebek gelişiyor dedi.
komşumunda böbreği görünmemiş, bebeği doğdu sapasğalam 2 böbreğide var ki benim kızımew doğdu şükür hiç bileyi yok. başka bi doktora gidin mutlaka