Baloglum93 Depremden sonra 3 kere küstüm karın agrimoldu evden ciktik yuruyerek kaynana ma geçiyorsun o yolu bitiremedim sürekli oturup oturup yürüdüm eve iki dk kala fenalastim küstüm kariin ağrım şiddetlendi.hastaneye kaldirildim rahim ağzım acilmis o yüzden kusma karın ağrısı yasamisim . Musadeye alindim serumve progestan takıldı. Ağrım gecmezse gece yatisim olacak ağır ilaç baslicam dedi doktor lütfen dua edin bebeğimi kaybetmek istemiyorum
momof3 Baloglum93 Allah bebeğini sana bağışlasın.Ben de çok korktum 29+6 haftalığım 18 aylık kızım uyuyordu hemen kucağıma aldım öylece bekledim,elim ayağım nasıl titredi.Sonrasında çok karnım ağrıdı ama geçti şuan yok Allah’a şükür
duyguyilmaz Kac haftaliksin? Ben de inanilmaz korktum. Is yerim rayli sistemde besik gibi sallandi haliyle. En son baktim karnim tas gibi oldu dedim tutma kendini agla baya agladim o gerginligim gitti cok sukur ama basim catlayacak agridan. Allah'in izniyle birseycik olmaz. Hepimiz Allah'a emanet yasiyoruz iste, omur verdiyse goruruz insallah.
Baloglum93 duyguyilmaz 18+6 günlük gebeyim ben evde tektim eşim işten geldi hemen ardından deprem oldu o yüzden çok korktum o kadar çok sallandı
madl41 Baloglum93 Bendede depremden beri aşırı ağrı var bıçak gibi batıyor vücuduma belime kasığıma 🥺 32 haftalığım bende🥺🥺
Guzelllll madl41 bendede agri var tam belimin ordasinda ve sag bacagimda bayagi agriyo bende baya korktum ilk ne oldugunu qnlayamadm o yizden dahada korktum
madl41 Guzelllll Benim başımda çok döndü hala da dönüyor 🥺 İnşallah biley olmamıştır ve ağrılarımız geçer
Kumru_ Baloglum93 çok küçükmüş canım nolur panik yapma bol bol dua et rahatlat kendini 🙏Allah yardımcın olsun
Mucizemsinseenn Baloglum93 Allah yardımcın olsun canım inşallah sagsaglim bebeğine kavuşursun daha haftan çok küçük :(