Nazliii35 Şuan ateşim 37.4 ama iç ateşim var gibi bebeğe bi zararı olur mu 38 e kadar beklemeyi düşünüyorum
gozdeak Nazliii35 bende aynıydım canım geçenler de açık havaya çık balkona kendine süt kaynat otur iç ben öyle toparladım biraz