Tucenur demin cok az bulantim oldu piskolojik oldugunu duşunuyorum benimde bu geceyi saymazsam 6 gun kaldi adete adet olursam uzulmeyecegime soz verdim bu Allahin taktiri ne zaman nasip ederse basimiz ustune dun test yapmişdim ama ilk 10 dakikada çikmadi bende atmadim 1 2 saat sonra oylesine bakinca çook silik çook silik zor gorulen bir çizgi gordum ama iste 2 saat sonra çikdigi için dikkate alamiyoruz tabi ama ondan once yaptiklarim haftalarca kalsada hic bişi gorunmuyordu yinede test bozuk belki ne bileyim yaa