Bebek_ canım çok iyi anlaştığım bir eltim var 10 yıldır olmuyordu çocukları doktor sorun yok dediği halde tüp bebekler bile tutmadı kendisi anlattı hamile kaldığı ay demiş artık çocuğum olmuyor boş yere her ay test yapıyorum merak ediyorum diye on yıldır olmayan çocuk bundan sonra da olmaz demiş adeti 10 gün geçmiş o kadar atmış kafasından bak düşün o ay da hamile olduğunu öğrenmiş kesinlikle hamile miyim acaba diye düşünmek insanı bitiriyor yapma❤