Ilk doktoru ciddiye bile alma bebeğin kalp atışları, kalp kapakçıkları ve odaciklarinin sağlıklı ve düzenli olup olmadığı detaylı ultrason zamanı yani 20-22. Haftada belli oluyor. Bir sıkıntı olursa zaten radyoloji uzmanı detaylı ultrason kontrolünde seni uyarır. Normali 120-160 arası olması. 128 de gayet iyi.. Içine hiç kötülük düşürme ferah tut kendini.. bebeğin kalp gelişimi daha tamamlanmadı. Ama sana tavsiyem ilk gittiğin doktoru bırak. Bebeğimle bol bol konuş ve pozitif enerji gönder ona sonuçta seni hissediyor 🤗