HvvGlKrdl bitki çayları çok iyi değil diyorlar içmeden önce doktorunuza sorsanız iyi olur normalde adet vs olunca bitki çayı içiyorlar orayı rahatlatıyor ya bu yüzden hamileyken pek önermiyorlar ama hangisini önerip önermediğini bilmiyorum o yüzden yazmak istedim