Sevda_gur seyit bey var canım benim doktorum ve çok memnunum o kadar acıklayıcı konusuyo senin soru sormana bile gerek kalmıyo herşeyi sen sormadan zaten söylüyo kilosu olsun suyu boyu herseyi söylüyo ilaç verirken bile sana açıklamasını yapıyo baya ilgileniyo yani ben geçen kontrole gittim bizim yaramaz durmuyo hiç resim alamadı düzgün resim alabilmek için yarım saat ultrosonla baktı dursunda resmini aldın diye ben cok memnunum doktorumdan tavsiye ederim 🙏