damlac Öncelikle İstanbul’da yaşayan herkese geçmiş olsun. Doktor randevum 16.40 idi ama deprem olunca bastım hastaneye gittim kızlar. Doktor 4.5 mm çapındaki kesemi gördü ama yolk kesem ve kalp atışım henüz yok. Yolk kesesi 11 mm’de ve kalp atışı 17 mm’de dedi. Günde ortalama 1 mm büyüyormuş kese. Yani ortalama 1 hafta sonra yolk kesesi ve daha sonra da kalp atışı inşallah 🙏🏻 Beklemeye devam 😊
Musel damlac bende 5+2 acaba bende görebilirmiyim haftaya keseyle kalp atışını gerçi cumartesi çağırdı doktorum keseyi görürüz dedi ama kalp atışını merak ediyorum
Musel Aykam123 5+4 de gidicem yani cumartesi o zaman en az 1 haftam var kalp atışı için 😏 ya korkuyorum hep dua ediyorum sağlıklı bi gebelik olsun diye burda okuyorum kalp atmıyo atışları durdu azaldı felan diye allahım büyün bebekleri korusun
damlac Musel şu an keseyi görürsünüz büyük ihtimalle ama kalp atışı için erken sanırım. Benim doktorum öyle dedi. İnşallah sağlıkla kalp atışlarını duymak nasip olsun hepimize🙏🏻 Sağlıkla da kucağımıza alalım inşallah
damlac Kızlar selam 5 hafta 1 günlük gebeyim; iki gün önce kesem görüldü. Dün akşamdan beri sarı akıntım var. Böyle birşey yaşayan oldu mu? Doktoruma yazdım henüz cevap vermedi. Bir de size sorayım dedim. Normal mi sizce?