Nissanırım şeker olan bebiş ler iri olduğu için söylemiş. Evet iri bebeklerde bu tarz şeyler olabiliyor bildiğim kadarıyla ama şeker varsa bebek iri oluyo... Yorumlardan anladığım şeker varsa bebek önden gidiyor ve ölçümleri fazla çıkıyo falan... Yani ille kendini belli ediyor bu durum.
Ayrıntılı bilen varsa yazsın lütfen 🙏 😊