Gamze5461 Merhaba hanımlar hamileliğimde 7.haftadayım ve çok üşüyorum neden olabilir aşırı halsizim sürekli uyumak istiyorum
ilayyy Gamze5461 bende 7. Hafta canım ben de de oluyor bi üşüyorum giyiniyorum sımsıkı ardından terliyorum soyunuyorum saçma sapan bi durumdayım 😂
Aykam123 Gamze5461 kız korkma. Bende de ayın öyleydi. Austosta kombi yandırma istemiştim. Kocam delirmişti. Amma klimanın sınağını kullandım vallahi
Kevsergizem Gamze5461 o yüzden de üşüyorsun 😞 çektiğimiz bu sıkıntıları rabbim önümüze gersin sağsalim alalım kucaklarımıza bebeklerimizi 🙏🏻