Derya27 Arkadaşlar selamın aleyküm geçen hafta bebek kontrolünde (35+1) bebeğin kilosunun 2640 olduğunu söylemişti bu hafta (36+2) 2699 Dedi bebeğin neredeyse hiç kilo almamış sebebi ne olabilir çevremde bi kaç kişiden bazı haftalarda böyle olduğu söyleniyor ne alaka 😔 doktor gayet iyi dedi ama 9 günde hiç mi ilerleme olmaz
bsra18- Derya27 sağlıklı olduktan sonra kilosunun ne önemi var ki sağlığı yerinde olsun isterse yarım kilo doğsun. Takılmayın böyle şeylere az zamanınız kalmış tadını çıkarın
Kubra9595 Derya27 canim bazen cihazlar yanlis ölce biliyor kafana takma önemli olan dogdukdan sonra almasi ilk kizim 2.800 dogmustu simdi gebeligimde bebek iri sahzen iri bebek dogurmakda zor olur
_busramm_77 Derya27 benimde 36+4 de 2650 gr ve iki hafta geri dedi hemen hemen aynı günlerdeyiz canım seninki iyi demiş benimki de çok zayıf dedi bu doktorların hepsinin kafa ayrı çalışıyor 🤷♀️
Derya27 bsra18- ister istemez takılıp kalıyo insan bebeğim sağlıklı olsun tabi başka bişey istemem ama düşündürüyor 😔
bsra18- Derya27 sizin sağlıklı huzurlu olmanız ona kilodan daha iyi gelir emin olun. Aksi bir durum olsaydı doktorunuz zaten uyarırdı
Hilahila Derya27 35. Haftada sonra gelişim en yavaş döneme giriyor canım. Normal kafana takma. 3ü geçer o doğuma kadar 😊😊
27_ Canim kafana takma su an kilosu iyi sonuçta. Bebegin kilosunun senle de ilgisi yok kendini de suclama. Benimki de iri mesela. Butun bebekler farkli.