ZorYollardanAsipGelenim var mı gebeliğini yenı öğrenenler tanısalım birlikte bekleyelim bebişlerimizi
Dilaraars Benimki tüp bebek ve doktor 5. haftasında kalp atışı olur dedi pazartesi kontrolüm var çok korkuyorum
Leyla9292 ALLAH yardımcınız olsun bacılar sizi görünce moralim düzeldi biraz🤩benim doğumum aralıkta aylardır günler saatler durmuş gibi birde sizi düşünemiyorum😍neyse siz doğum yaptığınızda bebeğim büyümüş olacak biraz. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum şimdiden.
Leyla9292 ALLAH yardımcınız olsun bacılar sizi görünce moralim düzeldi biraz🤩benim doğumum aralıkta aylardır günler saatler durmuş gibi birde sizi düşünemiyorum😍neyse siz doğum yaptığınızda bebeğim büyümüş olacak biraz. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum şimdiden.
Turna20 Leyla9292 benim de şubatta ve çok varmış gibi geliyor ya...zaman su gibi aksa da Turnam gelse kucağımıza sağlıkla🥰