Elifsener bende muz ve süt içmiştim yaptırdığım gün 160 çıkmıştı dr dedi haftaya tekrar yapalım bu defa açtım yine aynı çıktı endokrin e yönlendirdi orda da açlık tokluk bakıldı sınır da çıkınca diyete başladım düzelir gibi oldu iki gündür yine yüksek çıkıyor neye göre böyle oluyor anlamıyorum