Oglusum89 29. haftanın içindeyim 2 gun once doktor randevum vardı her şey normaldi bebek gelişimi vs dun aksam birde bugun azar azar acık yeşil akıntım olmaya basladı kokusuz kasıntı yapmıyor ama yarın doktara tekrardan bu durum için gitmeyi düşünüyorum bu durumu yasayan var mı aranızda kızlar biraz endişelendim açıkcası 🙄
Sghslove Oglusum89 enfeksiyon olabilir canımm git bence de muhakkak ama bebeğinle alakalı değildir vajinal enfeksiyonun bi sürü çeşidi var gider bakar ilacını kullanırsın hiçbir şey olmaz. Bolca su iç