minikmelegim_ Bebeğe bağli ya ben bugun gittim 13+im. Göremedik. Kiza benzetti sadece. Haftaya tekrar gideceğim 14. Hafta garanti yani
Elida Aturkk ilk hamileligimde 11. Haftada doktor direkt erkek dedi. Şok olduk resmen ve erkek oldu çocuğum :) bunda da ayın 7sinde kontrolum var, sabırsızlanıyorum. Inşallah o zamana kadar belli olur 🤗
Aturkk Elida bebege baglı birazda canım aynen genelde erkekler erken gösteriyormus :) Allah gönlündekini nasip etsin insallah🙏🏻 Ben 23 haftadayım daha kesinlesmedi cinsiyetimiz😂
Melekhazal Kesinleşmeyince göstermeyince kız derler ama rabbimden sağlıklı olması🙏 Bende 13 hafta da kıza benziyor dedi doktor suan 21 haftalığım haftaya gidecem tam o zaman öğrenecek iniallah hep içimden erkek geçiyor ama sağlıklı olmasını dilerim 🙏🙏😄