hulyagmurat Gozde_32 geçmiş olsun Boğaz ağrısı başlangıcı ise eğer çam kozalağı reçeli yada şurubu çok iyi geliyor kesinlikle tavsiye ederim
Iremgokce Gozde_32 allahtan annem evdeydi aklım gitti kızlar allah yardımcımız olsun büyüğünden korusun .elim karnımda kaldım öyle
Nilduenilun Ayy ben 39 haftalık hamileyim. Evde tektim korkudan sancılarım arttı, şimdi şükür iyiyim eşim hemen geldi beni aldı anneme bıraktı. Hamilelikte deprem geçirmek çok zor çok korkuyor insan daha da😒
Gozde_32 Nilduenilun hemde cok esim evdeydi genede korktum bende ninem gelecek yarin iki gün o kalir iste 😓 az kalmis sana ben 16. Hafta dikkat et cnm
Nilduenilun Gozde_32 Benim de teyzem gelcek yarın yanında kalcaklar annemle falan Allahtan bundan sonra yalnız kalmıcam. Yalnız kalınca insan daha bi korkuyor senin yine yanındaymış eşin iyi 😊