aycanclsr Ben daha dün yaptırdım canım hiç korkulacak bişey değil önce açlık şekerine bakılıyo sonra ilacı içiyosun 1 saat sonra kan veriyosun o kandan 1 saat sonra tekrar kan veriyosun bitiyo en fazla 3 saat aç kalmış oluyosun o kadar o yüzdende sabah 8 ve 10 arası yapıyolar gerekli veya gereksiz yaptır bişey kaybetmezsin için rahatlar 😊