Esra_ozturk58 Ben bunun önlenebileceğini zannetmiyorum. Aldatma olsun olmasın insanlar hamilelikte çok farklı psikolojik durumlar yaşayabildiği için de bazen ne yapacağını bilemeyebiliyor. Bunu danışacak en iyi yer ise tabii ki diğer hamileler, yani burası. Ya da hamileyken genellikle eşin ailesiyle yok isim koyma yok bakım derken bambaşka sorunlar doğabiliyor. Bunların tartışılması doğal bir sonuç - ki ben hiç bu tip bir paylaşım yapmadım, yapmam, ona rağmen böyle düşünüyorum. Ben de denk geliyorum sık sık bu tip postlara ve şimdiye kadar hiç şahsi sıkıntı yaşamadım. Hayatta herşey var ve dertler, hastalıklar hepimiz için. Biraz böyle bakıp fazla üstünde durmamak lazım bence.