ilaydakani Merhabalar herkese kafama takılan bir soru var gebelikte 37.haftaya kadar maksimum çalışılıyor diye biliyorum.bu şu mu demek oluyor 36+1 yani 37.haftanın içinde mi yoksa 37+0 da mı izne ayrılınıyor 😊 bilgisi olan aydınlatabilir mi
Muallimehanim ilaydakani Normalde 36+1 37. Haftanın içindesiniz demek. Ama izine ne zaman ayrılıyor onu bilemiyorum
Merve1091 ilaydakani ayy bende bugün bunu düşünüyordum iyi denk geldi Allah sağlıkla kucağınıza almayı naaip etsin 🤗
ilaydakani Teşekkür ederim cevaplarınız İçin daha 37 ye var haftaya çalışabilir raporu alacağım maksimum hangi günse sonuna kadar çalışmak istiyorum o nedenle merak ettim😊🙏🏼