Beyaz1 Merhaba kızlar kafama takılan birşey var sizinle paylaşmak istiyorum benim bebeğim genel olarak çok hareketli değil tabiki de hissediyorum hareketlerini vs fakat çok değil her bebek de aynı değil bunun da farkındayım fakat yine de takıyorum kafama sizce normal mi ?
ilaydakani Beyaz1 bence gayet doğal sonuçta hareket hissediyorsunuz.düzenli hareketler 28.haftadan sonra oluyor 😊
Bsrkoc Beyaz1 gayet normal ben 26 dayım öyle sürekli hissetmiyorum ara ara ve hala seyirme gibi balon patlıyormuş gibi hissediyorum tekme falan henüz hissetmiyorum bu kişiden kişiye değişir korkacak bişey yok bence 😊
Beyaz1 Bsrkoc duygularıma tercüman olmuşun yazdığınla aynı şekilde hissediyorum bende fakat ne bileyim insan korkuyor saolun