Merve0909 Bende senin gibiydim ilaç içemiyorum diye diye 35. Haftaya kadar geldim ve değerlerim yerle bir şu an. Demir serumu alıyorum ve vitamin iğneleri vuruluyorum. Kendini zorla içmeye çalış. Bin pişman oldum içmediğime. Ne kadar kan yapıcı şeyler yedimse de fayda etmedi. Doktorum vücut iki kişiyi besliyo öyle olmaz dedi. Yarın yine demir serumu alıcam. Ve sabah akşam demir ilacı içiyorum artı vitamin ilaçları. İhmal etme derim