Hamileanneler_25 Depremi hisseden varmı arkadaşlar ben hissettim çok korktum herkesler iyi mi çoğu yerde hissedilmiş Allaha emanet olun hepiniz 🙏
babyUras_ Hamileanneler_25 tuzlada da baya hissedildi esyalar falan baya sallandı. Allahım beterinden korusun 🙏
Ozeyyneb Hissedilmeyecek gibi değildi ki ofisteki kitaplıklar düşeceklerdi neredeyse. Rabbim beterinden korusun🤲🏻
mutluuannee Biz düzce den hissettik daha büyük depremler de yaşadığımız için insan az hissetse bile panik olup korkuyor Allah beterinden korusun 😣🤲
Bserappp Kocaelideyiz burada bile çok fazla hissedildi ben hissetmedim tabi ama ailem yakınlarım sokaklara çıkan çok