Solmazkarakus12 e bebekte var silikon göğüs ucları .onları gogsum yara oldgunda kullandım ucları delıklı (o gogsunuzdeyken uclarından bebek kavrıyor oyle emıyor). Gogsumdekı yaralar gecmedı kullanmadıgım kremde kalmadı en son lansolın (e bebekte var buda) işe yaradı. Göğüs pedlerıde gogustekı nemi ortadan kaldırdığı ıcın yarayı ıyılestırmıyor gogus kalkanları var silikon ve gümüş olmak uzere. Silikon e bebekte 30 tl cıvarıydı gogusu nemlı tutuyor yarayı engellıyor ıyıleştiriyor. Maalesef kı ıkıncı haftada kırılmalar oldu bende o yuzden gumus aldım 174 tl ye. (Hepsıburadadan) biraz uzun oldu kusuruma bakma umarım yasamazsın benım cektıgımı. Benım kız 34 gunluk oldu ama gel bana sor. Mama vermeyım dıye goguslerım kanaya kanaya emzırdım. Kiii ılk zamanlar o acıyla bebegı memeden aldım refleksle İttirdim. Umarım yaşamazsın yasayan bırısı olarak bunları not almayı kesınlıkle tavsıye ederım 🙏🏻