aysun_35 bir önceki gebeligimde Egepol Hastanesi'ne Bülent beye gidiyordum. Rahim ağzı kısalığım olduğunu farketmedi. Detaylı ultrasona 3 gün kala erken doğum yaptım. Biraz kızgınım o yüzden bir daha da gitmedim. Ama riskiniz yoksa gayet iyi bir doktor. Herseyle tek tek ilgilenip hamilelikle alakalı herşeyden bahsediyor.
Doğumumu dokuz eylülde yaptım. İyi ki egepolde kalmadım. Doğumda ve doğum olmadan oncesi hatta sonrası için çok memnun kaldım. Su an takiplerim hep Dokuz Eylül'de. Doğumu orda yapmayı istiyorum. Doktorları özeli aratmıyor bence. 20gun önce de serklaj yaptırdım yine dokuz eylülde. O kadar korkmama rağmen çok rahatlattı doktorları. Her anı her yaptıkları ilacı ve işlemi söylediler ve bebeğim zarar görmesin diye spinal anestezi uygun gördüler iyi ki de öyle oldu biraz zor olmasına rağmen. Eğer sizde düşünürseniz bence gidin kontrollerinize. 25haftadan sonra kabul etmiyorlar. Bilginize.