Narhac canın kanama olmadığı sürece karın ağrısından korkma benim de ağrıyor karnım benimde düşük tehlikem vardı geçti mi bilmiorm bugun kontrolüm var ama bebeğim iyiydi geçen hafta kanamam falanda yok çok şükür şimdilik bende yataktan wc dışında kalkmam yasak. Progestan fitil kullanıorm birde pruloton hafta 1 iğne vuruluyorm benim daha önce de kayıplarım olduğu için böyle bir tedavi şeklindeyiz bu sefer canım yoksa çok şükür öyle şiddetli kanamam olmadı 🤲🏻Olmazda inşallah sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız canım 🤲🏻