Gzmsydr Kızlar selam 1.5 senelik evliyim bebek istiyoruz eşim hep korunkorundu şimdi kotunmuyoruz hormon tahlili yaptirdim Tsh 1.12 Fsh 5.95 Lh 8.96 E2 32.44 Prolaktin 10 Progestoron 0.24 sonuç bu doktor yumurtamamin fazla olduğunu ve kist olmadığını soledi bi iki ay gebelik düşününce adetim gecikti normalde her ay 29 30 günde olurum bu ay ovulasyon testinde yumurtlama olduğunu da gördüm sizce bu değerler hamile kalmamı etkiler mi başka doktora gorunmelimiyim cok endişeliyim şu an sadece infolic combi kullanıyorum
Edasu52 Gzmsydr bende de pko var ve inofolic combi kullanıyorum daha önce bu hapı kullanıp hamile kalanlar olmuş inşallah bizlerde de işe yarar
Serpil02 Gzmsydr progestan degerın yumurtlama olmadıgını gosterıyor ama bunu doktorun söylemedimi 10 ve ustu yumurtlama olduguna ısaret