Gamze333 Kızlar selam daha 10.haftadayım karnım cıktı resmen böyle erken karnı cıkan varmı ?? Normalde kaçıncı haftalarda belli olur bazı ınsanların cok geç cıkıyor karnı sasırmıs durumdayım 🤰🏼🤷♀️🤷♀️ Şimdiden böyleyse ilerde nasıl olurum düşünemiyorumm kendimi hiç 😂
nilly Gamze333 başlarda öyle bi çıkıyo hormonlar yüzündenmiş. Sonra inecek. Gerçekten zamanı gelince tekrar şişecek. 12.haftadayım ben de benim hoşuma gidiyo çıkması 😂
Smraozn12 Gamze333 bnmde o haftalarda öyleydi gazdan Dolayı Sonra indi zaten. Suan 18+4üm yeni yeni belli olmaya başladı
Dilaracezik Kişiye görede değişiyor,iç karnın olmayabilir,bi tanıdığımın 4 aylıkken 8 aylık gibi karnı vardı,kimininki erken çıkıyor😊
Seliminannesiii Benimde hemen hemen o haftalarda cikmisti karnim sonrada inmedi hic 😃 cok degildi tabi ben zayif oldugum icin hemen farketmistim
Fdle Gamze333 o bebek değil canım gaz 21 haftalığım daha yeni çıkmaya başladı gaz şişkinliği indi şuan bebek karnı çıkıyor:)
Gamze333 Umarım benımde iner biraz daha sonra çıkar kendım minyon tipliyim kendımde kocaman karnım olursa zorlanırım diye düşünüyorum ☺️