Canmoglm canım bır aylık taze anneyım postu gorunce soylemeden gecmek ıstemedım. Ben 28 haftalıkken basladım 30 gbı bıtmıstı. Saglıklı gıden bır gebeliğim vardı (erken dogum riskim yoktu yanı) 34. Haftada kızım gelmeye calıstı ıkı cm acıklıgım oldu. Heran her dk gelecek korkum oldu ve ıyıkı erken hazırlamısım dedım . Cunkı en ufak sancım da olsa alıp cıktık cantamızı. Naçizane fikrim erkenden hazırlanması ne olacagı bellı olmuyor cunkı🤷🏻♀️ Sonradan agırlasmakta bunun cabası. Ikı uc hafta sonra zaten zor doneceksın yatagında 🤦🏻♀️