ZeynepAksoy Arkadaşlar herkese merhaba 🙋🏻♀️ Bu sabah kalktığımda kahvalti hazırlarken kenarda duran kakaolu kurabiyelerden canim cekti , eşim pastaneden almisti dün aksam. Bende 3 tane yemiş bulundum sabah , sonra kahvaltimi yaptım herşey cok iyiydi ve sonrasinda her zamanki mide agza gelme durumu oldu ama hamileligimin basindan beri 2 defa felan istifra etmisimdir yani byle sorunum olmadi doğru duzgun , elimi yuzumu yikiyim bi gecer ümidiyle gittim banyoya istifra ettim aninda ve hep kurabiyeyi atti midem . Sizce bi zarari olmusmudur bana o kurabiyelerin 😖😖😖 bu arada 13+4 üm .
Ecemsbaby ZeynepAksoy vücudunuz atmıs bence bir sorun olmaz öyle durumlarda da hastanede çıkarmaya çalışıyorlar mide yıkamayla. Siz yediklerinize dikkat edin dışardan almamak lazım en iyisi kendiniz yapın
Bsraakdmr ZeynepAksoy Bu sorınu en çok yaşayanlardan biri benim hem çok açım hem yediğim her şeyi çıkartıyorum , bence normal bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum çünkü kurabiye oldukça yağlı bi besin midenin hazmetmesi çok zor bu dönemde
Edaa3595 Canım geçmiş olsun miden eritmemiştir istifra etmişsin zaten bi sorun olacağını sanmıyorum pek devam ederse için rahat etsin diye gidersin acile olmadı tekrardan geçmiş olsun sağlıkla al kucağına bebeğini inşallah 🙏🏻
ZeynepAksoy Edaa3595 çok sağol canım , evet devam ederse bi kac kez o zaman acile gitmeyi dusunuyorum insallah gerek kalmaz 😞 bas agrim hafif var mide bulantimda cok az devam ediyo .
ZeynepAksoy Ecemsbaby Dün akşam o sebepden bende yemedim disardan geldi diye ama sabah canim cekincd dayanamadim yiyim bi seferlik dedim😓😞
ZeynepAksoy Bsraakdmr anladım canım rabbim kolaylik versin sanada her yediginde sorun olmasi daha zahmetli , insallah düzelir durum en kisa zamanda 💖
Bsraakdmr ZeynepAksoy 3 aylık olcaz bir hafta sonra ben hamile kaldığım kiloda bile değilim 49 a düştüm hem aç olup hem yiyememek çok zor 😐Aminnn bi an önce geçer inşallah mide konusu çok hassas 😢
ZeynepAksoy Bsraakdmr Doğru canım tabiki zor bazı sabahlar açlıktan erkenden uyanıyorum ben 😁. Sık öğün yapıp az yemeye çalış , ilk zamanlarda kilo vermemeye calis demisti doktor , kilo verdikce vucut bitkin dusuyor haliyle .
Ultraslan40 ZeynepAksoy canım bir şey olmaz tedirgin olma. Gün içinde o kadar farkına varmadan zararlı şeyler tüketiyoruz ki. Hamile olduğun için miden bulanmış ve istifra etmişsin bu kadar. Kendini de suçlama, millet neler neler yiyor bir şey olmaz korkma. Bende patates kızarttım yedim ve olduğu gibi de çıkarttım maalesef, ama zararlı olduğu için değil hamilelikte olabilir bir anda miden bulanabilir
Bsraakdmr ZeynepAksoy eşim bana yedirmeye çalışırdı sürekli bi şeyler kahvaltı hazırlardı akşam yemeğini kendi yapardı baktı artık olacak gibi değil sen en iyisi sıvılarla beslen dedi gece ben 10 kez kalkıyorım uykumdan 😑daha minicikler bebeklerimiz ama bize yaptıkları kocaman şuan 🤗
ZeynepAksoy Ultraslan40 teşekkür ederim canım , ya ben normalde disardan bisey tüketmemeye calisiyorum eşime bindebir canim cok çekse belirli seyler istiyorum yani ama böyle istifra sorunumda cok olmadigi icin tedirgin oldum bide sadece kurabiyeyi istifra edince ondan 🙈 Çok sağol canım💖
ZeynepAksoy Bsraakdmr 2 nci 3 ay hamileliğin balayı kısmı diyorlrdi ama bakalim allah kolaylik versin herkese , anne olmak zor , zorluklar cok var ama insallah mutlu son bizleri bekliyor 😍💖