Annesevil123 benim bi gıda mühendisi olarak tavsiyem tüketilmemesi yönüne. Ne etli ne de etsiz. Burada uzun uzun bilimsel açıklama yapmak istemem ama kullanılan malzemeler de uygun saklama koşulları uygulanmadıyse risk yüksek. Çünkü pişirmeden tüketilen bi gıda. Benim de canım çok istiyor ama yine de tüketmedim, naçizane tavsiyem bu yönde.