Zeynepzz Canım üzülme lütfen benimde öyle bende çok üzdüm kendimi kurban bayramın da kanamam bile oldu 12. Haftamda ama rahimin büyüdükçe yer değiştirir yukarı çıkar kafana takma dedi doktorum her gittigimdede sorarım sen hala orda mısın çok iyisiniz çok şükür der . Benim doktorum normal doğumcu yani destekler hep normali .30 a kadar yukarı çıkmazsa normal olmuyor sezeryan oluyor Bebek arkada olduğu icin ama çoğu anne yukarı çıktığını söyledi Bursa’da yazıyor sen yine sık sık sor ama kafana takma 🙏🏻