Mrv32 Hanımlar dün 39+4 çatı muayenesi yaptı doktorum .rahmin yumuşamış bebegin kafasının bir kısmı kanala girmiş dedi ama nst de sancı yoktu..sancinin gelmesi için napabilirim😌😌
Dilek06 Bende caresiz bekliyorum canım sancı felan da yok 🙃 merdiven cıkıp inin diyolar ama işe yarayacağini sanmiyorum hamile kaldiğimdan beridir asansör kullanmıyorum ve bizimkide gelmiyo 39+2