Benimcanimoglum_55 canım benim belden asağı örten penye uzun kollu bol bir yeleğim vardi onu sabahlik olarak goturecegim mesela, sen de sabahlik olarak oyle birsey goturebilirsin..Sabahliktaki maksat koridorda yururken , yada odandayken biri geldiginde ustune aldigin sabahlik sayesinde ustin aciksa, kisa kolluysan vs rahat edersin, bir de kanaman cok olurda pijamana gecerse , pijamanida az getitdiysen disari ciktiginda onu kamufle edersin ya da hasta bezleri kullanacagimiz icin sabahlikla kalcan belli olmaz, tesetturlusen pijamanida sicak olma ihtimaliyle kisa kollu alirsan ihtiyac halinde yine kullanirsin, usursen de kullanirsin vs..