Ulasbebek Merhaba kizlar 16 hafta 6 gunluk hamileyim son 3 gündür bebekte hicbir hareket hissetmiorm. Oncesi kelebek gibi kıpirdanmalar sol tarafıma toplanmasi hissediordum. Hareket mi etmio doktorada gtmedim 3 haftadr kötü bisey yoktur dimi
Betulackln Ulasbebek canm daha erken gibi sanki yani yeni yeni basliyodur hareketlenmeye bnde ilk 16 da hissettim 1 kere sadece sonra 17 de 2 3 kez derken oyle oyle artti gitti ama yinede icinde şüphe varsa bi acile git
Rbs111 Ulasbebek kız daha çok erken . Yani ben mesela ilk hissettiğim zamanlarda 1 hafta hissetmediğim bile olmuştu. 6. Aydan sonra hergün dikkat ediceksin hareketine
Kubra9595 Ulasbebek ilk gebeligin sanirim canim bu haftalarda cok normal ben 4 5 gün hissetmedim olurdu cok normal korkma
Skbn01 Ulasbebek 16.haftada hissedebildiyseniz ne güzel valla ben 19.haftada hissetmiştim hareketlerini. Ama korkma bir şey yoktur Allahın izniyle bu haftada hissetmen bile iyi bir şey..
anapanda12 En basitinden tatlı çikolata falan yiyip sol tarafına veya sırt üstü uzan bi saat içinde hareket eder etmezse gidip doktor kontrolünden geç , haftanda küçük ya endişe etme canım
Fdle Ulasbebek valla ben 21 haftalığım daha hiç birşey hissetmiyorum o haftada hissedebiliyorsan bravo
Nermin2020 Fdle vAllahi bende 21hafta 3gunde hissetdim baya vurmaya basladi,ondan once goz seyrmesi gibi arada birseyler hissediyordum ama haraket mi gaz mi anlamiyordum
Pantone Ulasbebek annesi daha minicik bebeğin çok normal. Tam olarak 20-25 haftalar sonrası hissedersin sonra futbolcu kesiliyorlar zaten 😁
Nermin2020 Sevval hayir her kes de farklidir derin inceyse ic karnin darsa erken hiss ede bilirsin genel olarak 21+den sonra hiss ederler
Fatmaaldmr Ben 22 haftadayım daha yeni hissetmeye başladım normaldir şuan hissedememen daha çok küçük o ☺️
Linatosun Ulasbebek peki Dr a gitmeeyi dusunuyormusun iç guduselde olabilir ben senin yerinde olsaydım saat uygun da sağlık ocağına gider kalp atışını yada bı hastaneye giderdimm.insallah biseyi yoktur ama daha minicik
Fatmaaldmr Linatosun daha 16 hafta da nasıl hissedebilir ben 22 haftalık olduğum halde yeni yeni bişeyler hissediyorum hissetmesi için daha haftalar var stres yapmaya gerek yok bunlar normal şeyler
defne55 Ulasbebek çok normal hissetmemen çünkü hareket etmiyor o şuan damar gibi pıt pıt atıyor boşuna stres yapıp çocuğu da strese sokma karnında bisey olmaz 25 haftayı bi geç ozaman oynamazsa yardım işte
Linatosun Fatmaaldmr bende 16 haftalıkken hissetmeye başlamıştım içinde kalp gni bişe atıyor kendini dinlemen gerek
Bebegimm_20 Ulasbebek maşallah sen yine baya erken hissetmissin ben ilk hareketlerini 20. Haftamda hissettm