eyvahanneoluyorum Bu siteden alışveriş yapan var mı? Fiyatları çok uygun gözüküyor. Özellikle ilk zamanlar hemen küçülen tulum, alt üst takımları almayı düşünüyorum. Fiyatlar 19.90 civarı dışarıya göre epey iyi. Fakat güvenilir ve kaliteli mi? Alışveriş yapan var mı? Başka önereceğiniz yerler varsa onları da inceleyebilirim🌸
Sinem35 eyvahanneoluyorum https://instagram.com/annebayi35?igshid=15syptqq1jqow Arkadaşım bayiliğini yapıyor aklınızdaki tüm sorularınız ona sorabilirsiniz 👍🏻 Ben alıyorum ve kullanıyorum gayet memnunum kaliteli ve ucuz olması zaten çok iyi
Eseenn eyvahanneoluyorum Kesinlikle tavsiye ederim. Geçen hafta kargom geldi aynı gün görerek bi kaç parça daha eşya aldım. İnan’ın enucuzbebemarketten aldıklarımın kalitesi görerek aldıklarımdan yüz kat daha iyi. Çok memnun kaldım. 300 tl lik eşya aldım iyiki de almışım.
elifzeynebinannesi eyvahanneoluyorum bende aldim, cok memnun kaldim, hatta yine siparis verdim, cok guzel tiriko tulum, battaniye vs vardi, sabirsizlia bekliyorum siparislerimi..
Smraozn12 eyvahanneoluyorum ilk alısverişimi 2 hfta önce fln yaptm yuzde yuz pamuklu yazıyo yerleride cok guzeldi ama daha yıkamadım inş yıkandıktan sonra sıkıntı yaşamam. Tekrar sipariş vercem ordan
anapanda12 Ben hemen hemen herşeyi ordan aldım fiyatına göre iyi geliyor kıyafetler ama yenidoğan için çok fazla kıyafet alma derim hızla büyüyo sonra giyemeyebiliyor 3-6 ay 6-9 ay arası şeyler almaya başladım siteden en son 125 liraya bi çok kıyafet aldım içinde yazlık ve kışlık da vardı eşim bile şaşırdı bu paraya bu kadar çok şey alınır mı diye için rahat alabilirsin
eyvahanneoluyorum Sinem35 çok teşekkürler şimdi attığınız sayfayı inceledim ben e bebekten sadece tırnak makası 11 tl ye aldım. Orada set halinde 21 tl miş 😂
Sinem35 eyvahanneoluyorum evet çok uygun 😂 attığım sayfayı takip ederek yeni ürünlerden ve fiyatlardan haberdar olabilirsiniz anında. Arkadaşımda her sorunuza yardımcı olacaktır. İyi alışverişler dilerim şimdiden 🌸🙃
NilgunHnm Canım bende korka korka sipariş verdim ama burdaki yorumlardan çok güven aldım anne bebek sırt çantası sipariş verdim birde alt üst takım verdim penye malını yerini görmek için büyük aldım 9 12 ay hatta belki çeker diye yıkamadım ama güzel geldi annebayi ile iletişime geçerek sipariş verdim ilgi alakası süperdi cumartesi akşam verdiler çarşamba sabah geldi bence güvenebilirsin
Senam19 eyvahanneoluyorum dün stoğa yeni giren melekli tulumları vardı uzun zamandır takip ediyordum ama hiç spariş vermemiştim melekli tulumu görünce dayanamayıp bir tane tavşan tulum bir melekli tulum ve önlük aldım gelsin resmini atarım bakalım kumaşı nasıl gelecek 😊🥰
Sinem35 BamBi bilgim yok ama arkadaşıma sorabilirsiniz https://instagram.com/annebayi35?igshid=mrx4fp4m0fik
20182019 eyvahanneoluyorum brn aldm.menunum cnm hatta yikadm bile yne yapicm alisveris ilk cocgmda minico civildn aldm pismn oldum inan marka olmalrna rahmen bes para etmyr ya